Vores Kunder Succeshistorie

Vi har mange succeshistorier, her presentere vi to af vores ældste kunder

Kims Kamp mod kraft!

Kræft berører os alle – enten direkte eller gennem dem, vi holder af. Når én ud af tre danskere bliver ramt af kræft, betyder det, at to ud af tre bliver pårørende. Dette uretfærdige faktum gør det klart, at støtten til de pårørende er lige så essentiel som kampen mod selve sygdommen. Charity for Cancer har taget denne udfordring op, med Kim Guhle som den passionerede drivkraft bag organisationen. Guhle kombinerer motion og fællesskab i en mission, der giver håb og styrke til dem, der står ved siden af deres elskede i kampen mod kræft. 

KimGuhle4

Bevægelse for livet

– pårørende til kræftramte støttes ved fællesskab og motion

Charity for Cancer’s motto lyder:

“Aldrig mere må pårørende eller efterladte til kræftramte føle sig uden for eller stigmatiserede”

Guhle fik ideen til Spinning4Cancer i 2013, som senere blev til Cycling4Cancer. Dette initiativ, skabt for at støtte pårørende og børn af kræftramte, har siden vokset sig større, med et stigende antal deltagere, frivillige og ambassadører, som alle hjælper med at få luft under vingerne på organisationens mange projekter.

“Det der er meningen, det er at selvfølgelig skal man have det sjovt, men det gælder ikke om at vinde. Spinning-eventet går heller ikke ud på at køre flest kilometer. Den yngste er 9 og den ældste er 94. Alle kan være med,” forklarer Guhle.

Charity for Cancer er i dag en paraplyorganisation, der utrætteligt arbejder for at støtte kræftpatienter og deres familier. Siden grundlæggelsen har Kim Guhle indsamlet over 14 millioner kroner til Kræftens Bekæmpelse, hvilket har finansieret banebrydende nationale initiativer.

Organisationen arrangerer en række årlige events, herunder Cycling for Cancer om fredagen i uge 43 og Padel for Cancer d. 7 og 8. marts i Match Padel Ballerup.

En væsentlig del af succesen kan tilskrives de mange velkendte ambassadører som Uffe Holm, Kasper Hjulmand og David Owe m.fl., der har været med til at skabe opmærksomhed og bane vejen for organisationens arbejde.

Den uformelle og inkluderende atmosfære i organisationens events afspejles i øjeblikke som dette: Uffe Holm sætter sig på en spinningcykel med en flaske hvidvin i drikkedunken, kører 8 kilometer og siger “For satan, det var hårdt”. Herefter tager Kasper Hjulmand over og cykler 32,4 kilometer. “Man gør det, man kan og har lyst til” tilføjer Guhle.

En anden stor succes var et pop-up spinning event, som Guhle afholdte på Scandic Falkoner i januar 2024. Her var de fleste af Scandics general managers fra hele verden samlet, og 100 spinningcykler stod klar. Hver cykel havde plads til tre hoteldirektører, der på skift cyklede, mens Martin Jensen spillede musik. “Scandics øverste præsident gav 20 kroner per kilometer, de cyklede – og de cyklede 2.606 kilometer, hvilket svarer til 52.120 kroner, og så rundede han op til 100.000” fortæller Guhle.

Checken blev overrakt til Kim senere samme dag under hotellets gallamiddag, hvor flere svenske og finske deltagere udtrykte interesse for at afholde lignende events på deres Scandic-hoteller.

Dette vidner om den voksende interesse af de events, som Kim arrangerer gennem Charity for Cancer. Den stigende eksponering en drivkraft for organisationens muligheder, med planer om at lancere en app, hvor internationale deltagere kan udfordre hinanden.

Vil du støtte kampen mod kræft med Kim Guhle?

The largest selection fitness articles exercises workouts, supplements, & community to help you reach your goals!

Læs mere om hans historie og vores samarbejde på cycling4Cancer’s Webside.

Site-Guard's Historie!

I en verden, hvor sikkerhed er en konstant bekymring, har Site-Guard ApS markeret sig som en førende aktør i vagtbranchen. Siden virksomhedens start i 2020, har de fokuseret på at levere sikkerhedsydelser, der ikke blot skaber tryghed, men også giver deres kunder en merværdi. Med en ledelse bestående af erfarne branchefolk som Harry Meinert Pedersen, Bo Larsen og Martin Skytte Kristiansen, kombinerer Site-Guard solid erfaring med en innovativ tilgang til sikkerhedsløsninger. 

Datacenter billede

Et nyt og hurtigt voksende navn inden for byggepladssikkerhed

Site-Guard ApS blev grundlagt med et klart mål: At bevise, at det er muligt at levere kvalitets vagttjenester uden at gå på kompromis med hverken kundens eller medarbejdernes trivsel. Harry Meinert Pedersen forklarer:

 ”Jamen helt lavpraktisk er vi jo et vagtselskab. Vi er nogle ejere, der har været mange år i branchen og været andre steder, men som nu har tænkt, at vi vil gerne prøve at bevise, at man kan godt levere en ordentlig ydelse og samtidig leve af at sælge vagtydelser.”

Selvom virksomheden er ung, har den allerede opbygget et solidt ry, især takket være deres første store projekt: Leveringen af vagt- og serviceydelser til byggeriet af det nye Nordsjællands Hospital. Dette projekt blev startskuddet for Site-Guard’s ekspansion inden for byggepladssikkerhed.

’’Og der er vi jo stadigvæk i portvagten. Og så havde Bo jo et koncept til at pålægge byggepladser. Og deraf kom Site-Guard. Fordi det var sites vi gik efter, og så har det udviklet sig med nogle andre ting også.’’

Site-Guard vokser med fokus på kundetilfredshed og service i topklasse

Site-Guard ApS er kendt for at sætte kunden i centrum. Harry fremhæver, at deres styrke ligger i at levere mere end forventet:
 ”Altså jeg tror, vi er gode til, at kunden føler, at de får lidt mere for pengene, end de havde troet. Fordi, vi grundlæggende har den opfattelse, at vi skal levere det produkt kunden har brug for. Og det er ikke altid at kunden selv kan definere, hvad de har brug for.”

Denne tilgang til kundeservice er en af grundene til, at Site-Guard’s kunder ofte oplever en langvarig samarbejdsrelation, hvor der løbende tilføjes værdi gennem nye tjenester og løsninger.

Og fremtiden ser lys ud for Site-Guard ApS. Virksomheden vokser støt, både i omsætning og i omfanget af de opgaver, de påtager sig.
 ”Vi er jo stødt stigende i omsætning, vi blev jo næsten dobbelt så store bare sidste år, og vi forventer at blive større igen i år,” siger Harry med tilfredshed i stemmen.

Men væksten handler ikke kun om størrelse; det handler om at beskæftige sig med de rigtige opgaver. Site-Guard’s mission er at levere service i topklasse, og det er denne mission, der driver dem fremad!

1696065908030

En pålidelig IT-partner i A-one Solutions

For at kunne levere disse ydelser, er det afgørende for Site-Guard at have en pålidelig IT-partner.

”Det er også derfor vi er ret afhængige af vores IT-udbyder. Min bærbare den skal spille hele tiden, fordi det er det vigtigste værktøj jeg har. Det er en tryghed, at man ved at der er nogen man kan ringe til, der tager sig af tingene her og der. Det er jo det, jeg synes, der har været med A-one. Det er at man kan ringe, og så får man hjælp med det samme.’’ siger Harry Meinert Pedersen afsluttende.

Vi hos A-one Solutions supportere Site-Guard så de selv på farten kan arbejde videre når teknikken og IT’en driller!

Vil du gerne læse mere om Site-Guard's?

Du kan finde meget mere information på deres webside