Udnytter du dine forretningsmuligheder fuldt ud?

Udnytter du dine forretningsmuligheder fuldt ud?

Office 365 rummer alt det, du kender som bruger – og meget mere. Læs hvordan du udnytter de mange brugervenlige værktøjer i Office 365, der styrker samarbejde, udvikling og kommunikation i din virksomhed. Office 365 sikrer dig opdateret og sikker adgang til dine data og dokumenter, når du er på farten – uanset om du bruger din bærbare eller telefonen. Vidste du, at Office 365 bl.a. har:
  • One Drive & SharePoint – onlineadgang med mulighed for at dele filer med kolleger, uanset hvor du er
  • Planner – projektværktøj, hvor du kan arbejde på opgaver samtidigt med dine kolleger samt have overblik over, hvilke opgaver, der er udført mv.
  • Teams – samarbejdsplatform på tværs af virksomheden, hvor du kan dele ideer og målsætninger i real-time og samtidigt have historik over beslutninger og dialoger

Dine muligheder med Office 365

Office 365 rummer i dag mange muligheder og der kommer løbende nye til. Hvad enten du allerede benytter Office 365 eller overvejer at skifte, kan det være en god ide at analysere dine arbejdsgange og kigge på, hvordan du og dine medarbejdere nemt og sikkert kan øge effektivitet og kreativitet i hverdagen med Office 365. Du kan læse mere om mulighederne her og få inspiration til, hvordan du kan bruge Office 365. Med venlig hilsen A-one Solutions Spørgsmål eller hjælp så ring 70264850 eller mail os på support@a-os.dk PS: hjælp til opsætning og implementering af Office 365 er en del af vores support, og du kan altid booke tid til et gratis og uforpligtende inspirationsmøde om Office 365.

Vis menu